1. Πόσες ημέρες διαρκούν τα σεμινάρια και τι ώρες;
Τα σεμινάρια διαρκούν από τρείς (3) έως πέντε (5) ημέρες ανάλογα με τη θεματολογία του κάθε σεμιναρίου. Η ώρα προσέλευσης στο χώρο του σεμιναρίου είναι 8:30 πμ με επίσημη έναρξη 9:00 πμ. Υπάρχει διάλειμμα για ελαφρύ γεύμα στη 1:00 μμ και η ολοκλήρωση του σεμιναρίου είναι 6:30 μμ. Στις ώρες ενδέχεται να υπάρξουν μικρές αποκλίσεις βάση της ροής του προγράμματος.
2. Τα σεμινάρια είναι Demonstration ή Hands on;
Τα σεμινάριά μας είναι Demonstration. Είναι στην ευχέρεια του εκάστοτε καλεσμένου chef να ζητήσει εθελοντή συμμετέχοντα στον πάγκο για βοήθεια σε κάποια παρασκευή, κάτι το οποίο συνήθως γίνεται.
3. Πρέπει να είμαι επαγγελματίας ζαχαροπλάστης ή να έχω προϋπηρεσία στο χώρο για να παρακολουθήσω;
Για τα σεμινάρια επιπέδου Advanced προτείνεται να είστε επαγγελματίας ζαχαροπλάστης ή να έχετε τουλάχιστον κάποια χρόνια εμπειρίας στο χώρο λόγω της πολυπλοκότητας των παρασκευών. Εάν είστε ερασιτέχνης ή απλός/-ή λάτρης του είδους έχουμε για εσάς τα επιπέδου Basic θεματικά σεμινάρια, που γίνονται από καταξιωμένους Έλληνες chef. Το κόστος είναι σαφώς χαμηλότερο, όμως το επίπεδο ποιότητας εξίσου υψηλό με τα Advanced σεμινάρια!
4. Σε τι γλώσσα γίνεται το σεμινάριο; Υπάρχει διερμηνεία στα ελληνικά κατά τη διάρκεια; Το συνταγολόγιο είναι στα ελληνικά;
Η γλώσσα διεξαγωγής του σεμιναρίου είναι είτε η μητρική γλώσσα του καλεσμένου chef είτε τα αγγλικά. Καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στα ελληνικά. Το συνταγολόγιο του σεμιναρίου παρέχεται επίσης στα ελληνικά. Υπάρχει η επιλογή παροχής του συνταγολογίου και στα αγγλικά με επιπλέον κόστος, όμως θα πρέπει να το γνωρίζουμε όταν θα δηλωθεί η συμμετοχή.
5. Πότε ανακοινώνεται το πρόγραμμα του σεμιναρίου και ποιες συνταγές θα παρουσιαστούν;
Περίπου ένα μήνα πριν το σεμινάριο οι συμμετέχοντες λαμβάνουν ενημερωτικό υλικό (newsletter) με όλες τις πληροφορίες!
6. Μπορώ να κάνω ερωτήσεις κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου;
Φυσικά, το ζητούμενο είναι να μη φύγει κανείς με απορίες! Θα ενημερωθείτε κατά την έναρξη του σεμιναρίου για τον τρόπο που προτιμά ο καλεσμένος chef να απαντάει στις ερωτήσεις σας (κατά τη διάρκεια ή στο τέλος της ημέρας).
7. Πώς κατοχυρώνω τη θέση μου σε σεμινάριο;
Αφού ανοίξουν οι συμμετοχές, η θέση σας μπορεί να κρατηθεί προσωρινά μέσω δήλωσης συμμετοχής στο mgacademy.gr ή με γραπτή ενημέρωση μέσω email στο info@mgacademy.gr. Για την επίσημη κατοχύρωση θέσεων απαιτείται προκαταβολή 50% ανά σεμινάριο. Η θέση σας επιβεβαιώνεται επίσημα αφού μας αποστείλετε email με το αποδεικτικό κατάθεσης της προκαταβολής εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από τη δήλωση συμμετοχής. Τυχόν τραπεζικά έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τους συμμετέχοντες. Στις συμμετοχές τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Η εξόφληση μπορεί να γίνει με μετρητά την 1η ημέρα του σεμιναρίου ή μέσω τραπέζης ένα (1) μήνα πριν την ημερομηνία έναρξης του σεμιναρίου.
8. Τι συμπεριλαμβάνει η τιμή του σεμιναρίου;
Στην τιμή του σεμιναρίου συμπεριλαμβάνεται το συνταγολόγιο με χώρο σημειώσεων στα ελληνικά σε έντυπη αλλά και ηλεκτρονική μορφή (PDF μετά τη λήξη του σεμιναρίου), στυλό, τσάντα μεταφοράς (τύπου φροντιστηρίου), ποδιά ζαχαροπλαστικής και πιστοποιητικό παρακολούθησης. Η τιμή συμπεριλαμβάνει επίσης all day coffee station και ελαφρύ μεσημεριανό φαγητό, καθώς και αναμνηστικές φωτογραφίες με τον Chef και όλο το επαγγελματικό φωτογραφικό υλικό του σεμιναρίου σε HD ψηφιακή μορφή. Στην τιμή του σεμιναρίου δεν συμπεριλαμβάνονται κόστη ταξιδίου (αεροπορικά / ακτοπλοϊκά εισιτήρια), έξοδα διαμονής, μετακίνησης καθώς και άλλα έξοδα σίτισης (πρωινό και βραδινό).
9. Παίρνω κάποια πιστοποίηση;
Βεβαίως! Κάθε συμμετέχοντας λαμβάνει πιστοποιητικό παρακολούθησης υπογεγραμμένο από τον καλεσμένο chef και τον διευθυντή της σχολής του MGA.
10. Χρειάζεται να κρατάω κάτι στο σεμινάριο;
Επειδή ο χώρος επίδειξης λειτουργεί στους 18 βαθμούς για να μπορέσουν να γίνουν οι παρασκευές στη σωστή θερμοκρασία, καλό θα ήταν να έχετε μαζί σας μια ζακέτα ή ένα ελαφρύ μπουφάν!
11. Πώς μπορώ να έρθω στο χώρο του σεμιναρίου; Παρέχεται μεταφορά;
Μπορούμε να αναλάβουμε τη μετακίνησή σας από και προς το χώρο του σεμιναρίου με mini van νοικιασμένα ειδικά για το σκοπό αυτό. Το κόστος για τη χρήση της υπηρεσίας ανέρχεται στα 15€ ανά ημέρα (μεταφορά το πρωί-επιστροφή το απόγευμα). Το σημείο εκκίνησης καθορίζεται ανάλογα τον τόπο διεξαγωγής του σεμιναρίου). Συμμετέχοντες με δικό τους μεταφορικό μέσο μπορούν να προσέρχονται απ’ ευθείας στο χώρο του σεμιναρίου στις 8:30 πμ.
12. Μπορείτε να μου προτείνετε ξενοδοχεία κοντά στο χώρο του σεμιναρίου;
Μπορούμε! Για τη διευκόλυνση των συμμετεχόντων στην εύρεση καταλυμάτων, το MGA έχει εξασφαλίσει προνομιακές τιμές με ξενοδοχεία κοντά στο χώρο διεξαγωγής των σεμιναρίων. Για προτάσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
13. Γίνεται να ακυρώσω τη συμμετοχή μου; Ισχύει επιστροφή χρημάτων;
Γίνεται. Η προκαταβολή επιστρέφεται έως και εξήντα (60) ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης του εκάστοτε σεμιναρίου. Μετά το πέρας της προθεσμίας αυτής οι προκαταβολές δεν επιστρέφονται. Σε περίπτωση πλήρους εξόφλησης, επιστρέφεται η διαφορά και παρακρατείται μόνο η προκαταβολή.
14. Μπορεί να παρακολουθήσει συνάδελφος μου αντί για εμένα;
Φυσικά και μπορεί! Η συμμετοχή μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο όνομα χωρίς χρηματική ή άλλη επιβάρυνση με γραπτή ενημέρωση έως και 10 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης του σεμιναρίου. Σε περίπτωση αλλαγής μετά το πέρας των 10 ημερών υπάρχει χρηματικό αντίτιμο των 50€.
15. Μπορώ να βγάλω φωτογραφίες/βίντεο κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου;
Be our guest! Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου φυσικά επιτρέπονται οι φωτογραφίες και μικρής διάρκειας βίντεο. Επιτρέπονται επίσης αναρτήσεις στα social media, κοινοποιήσεις παρουσίας και αναφορά του chef και της σχολής του MGA (@mgacademy.gr).
16. Υπάρχει υποστήριξη μετά το σεμινάριο εάν έχω απορίες;
Οποιαδήποτε στιγμή χρειαστείτε υποστήριξή πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά το σεμινάριο είμαστε στη διάθεσή σας μέσω email, τηλεφώνου και social media! Σε κάθε σεμινάριο δημιουργείται επίσης κλειστό exclusive Facebook group με όλους τους συμμετέχοντες του σεμιναρίου για λόγους υποστήριξης και networking και με τους συμμαθητές σας!
17. Υπάρχουν εκπτώσεις για φοιτητές/ανέργους;
Κάνουμε ότι μπορούμε για να κρατάμε τις τιμές μας χαμηλές σε σχέση με αντίστοιχα σεμινάρια του εξωτερικού και για το λόγο αυτό δεν υπάρχουν ειδικές εκπτώσεις ανά κατηγορίες. Όμως, για τις συμμετοχές στα Advanced σεμινάρια του έτους 2019 υπάρχουν εκπτώσεις βάση συνολικού αριθμού σεμιναρίων που θα παρακολουθήσετε, οι οποίες ορίζονται ως εξής: Τρία (3) έως τέσσερα (4) σεμινάρια = Έκπτωση 5%, πέντε (5) έως έξι (6) σεμινάρια = Έκπτωση 7,5%, επτά (7) έως οκτώ (8) σεμινάρια = Έκπτωση 12,5%. Η έκπτωση υπολογίζεται βάσει συνολικών συμμετοχών και εφαρμόζεται εξ’ ολοκλήρου στο τελευταίο σεμινάριο που θα επιλέξετε να συμμετάσχετε.
18. Πότε ανοίγουν οι συμμετοχές; Πως μπορώ να ενημερωθώ για να προλάβω θέση;
Οι συμμετοχές ανοίγουν σταδιακά. Για να ενημερώνεστε πρώτοι, εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας υλικό newsletter! Μετά την αποστολή των newsletter ανακοινώνουμε το άνοιγμα συμμετοχών στα social media. Ακολουθήστε μας!
19. Τι ισχύει αν ακυρωθεί το σεμινάριο από πλευρας των διοργανωτών;
Σε περίπτωση ακύρωσης από τους διοργανωτές ή τους καλεσμένους chef επιστρέφεται στους συμμετέχοντες μόνο το ποσό που έχουν καταθέσει για τη συμμετοχή τους στο αντίστοιχο σεμινάριο που ακυρώνεται.